D.U.K

Kaip galiu pradėti naudotis privataus kliento savitarnos sistema?
Užėjus į www.omnivasiunta.lt iš karto būsite nukreipti į siuntų registravimo sistemą ir galėsite formuoti siuntinius. Tačiau mes rekomenduojame susikurti paskyrą. Rinkitės "Prisijungti", užpildykite reikiamus laukus ir išsaugokite duomenis arba pasinaudokite Facebook arba Google prisijungimais. Būsite iš karto užregistruoti sistemoje kaip siuntėjas ir galėsite naudotis savitarna dar patogiau  (galimybė peržiūrėti užsakymų istoriją).

Ką įrašyti kiekviename laukelyje formuojant siuntinį?
Ką reikia užpildyti kiekviename laukelyje, galite pamatyti konkrečiai kiekviename langelyje.

Suvedus prisijungimo vardą bei slaptažodį, prisijungimas prie sistemos negalimas.
Greičiausiai neteisingai įvedėte prisijungimo slaptažodį arba jį pamiršote. Rinkitės "Pamiršote slaptažodį?" ir mes Jums atsiųsime slaptažodžio atnaujinimo nuorodą į el. pašto adresą, kurį nurodėte paskyros registracijos metu.

Ar galiu pasikeisti savo slaptažodį?
Taip, galite. Norėdami pakeisti slaptažodį ar kitus paskyros duomenis, prisijunkite prie sistemos paspauskite ant savo vardo puslapio viršuje (prieš prisijungiant toje vietoje buvo prisijungimo mygtukas), suveskite naujus duomenis bei pasirinkite "Išsaugoti".
Kiek siuntinių vienu metu galiu formuoti ir apmokėti vienu metu savitarnoje?
Vienu metu galite užregistruoti ir apmokėti tik vieną siuntą.

Kokie yra maksimalūs siuntų išmatavimai bei svoris?
Minimalūs siuntų išmatavimai: 2 cm x 9 cm x 14 cm.
Siunčiant siuntas per paštomatą:

S – 9 cm x 38 cm x 64 cm
M – 19 cm x 38 cm x 64 cm
L – 39 cm x 38 cm x 64 cm

Visų siuntų maksimalus svoris 30 kg.


Kaip galiu gauti siuntų etiketes?
Suformavus siuntą savitarnos sistemoje, el. paštu gausite sugeneruotą etiketę, kurią galite iš karto atsispausdinti. Jei neturite spausdintuvo, galite pasirinkti galimybę gauti savo siuntos lipduką prie siuntų terminalo. Tokiu atveju gausite el. laišką su savo siuntinio numeriu, kurį priklausomai nuo paštomato ekrane matomo pagrindinio meniu, reikia suvesti renkantis „Privatus klientas“ arba „Siųsti siuntą“-> „Anksčiau užregistruota siunta“ paštomatas atspausdins siuntinio lipduką.

Ar kiekviena pakuotė turi būti paženklinta atskira siuntos etikete?
Taip, kiekviena atskira ir nedaloma siuntos pakuotė privalo turėti savo atskirą siuntos etiketę su unikaliu siuntos numeriu. Kiekviena siuntos etiketė gali būti panaudota tik kartą.

Ar galiu siųsti siuntinį tam pačiam gavėjui su ta pačia siuntinio etikete antrą kartą?
Ne, negalite. Kiekviena siuntos etiketė turi unikalų siuntos numerį (brūkšninį kodą), kuriam registruojamos tarpinės būsenos viso siuntinio pristatymo metu. Jei norite siųsti siuntinį tam pačiam gavėjui dar kartą, reikės suformuoti naujos siuntos duomenis (gauti naują siuntinio numerį) bei apmokėti už paslaugą dar kartą. Jei siųsite siuntinį su ta pačia etikete, Omniva neprisiims jokios materialinės atsakomybės, jei siuntinys pasimes, bus sugadintas arba vėluos jo pristatymas.

Suformavau daugiau siuntinių, negu man reikia. Ar galiu susigrąžinti pinigus už nepanaudotą siuntimą?
Deja, ne. Duomenų patikrinimo žingsnyje paslaugų užsakovas susipažįsta ir patvirtina, jog jo nurodyta informacija yra teisinga.
Pagal LR Civilinio kodekso 6.22810 str. 2 punktą: vartotojo teisė atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties netaikoma sutartims dėl pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms.

Ar galiu paštomate mokėti grynais?
Deja, ne. Paštomatai priima mokėjimus tik banko kortele.

Kaip galiu atsiskaityti už sukurtas siuntas?

Už siuntą galima saugiai apmokėti per Lietuvos bankų nuorodas (Swedbank, SEB, Nordea) ir banko kortelėmis (Visa, Mastercard, Maestro).

Mokėjimas atliekamas saugioje Maksekeskus AS paslaugų teikėjo mokėjimo aplinkoje, esančioje už omnivasiunta.lt ribų. Omnivasiunta.lt svetainė neturi prieigos prie Jūsų banko ir kreditinės kortelės duomenų.

Apmokėję siuntą įsitikinkite, kad spustelėjote mygtuką „Grįžti pas pardavėją“.


Ar galiu susigrąžinti pinigus už neteisingai užregistruotą siuntą?
Taip. Užregistravus siuntą ir nurodžius netinkamą gavėjo paštomatą rekomenduojame susisiekti su Omniva klientų aptarnavimu centru el. paštu info@omniva.lt arba telefonu 8 700 55077 . Nurodykite siuntos numerį bei pridėkite mokėjimo patvirtinimą.


Kur turėčiau užklijuoti siuntos etiketę?
Siuntinio etiketę (adreso kortelę) užklijuokite ant sandarios pakuotės viršutinės dalies. Siuntos etiketė turi būti nepažeista, gerai įskaitoma bei skenuojama - tai užtikrins tinkamą siuntinio apdorojimą.

Kaip reikia supakuoti siuntinį?
Siuntiniai turi būti supakuoti ir paruošti laikantis Omniva siuntų pakavimo taisyklių. Daugiau informacijos apie pakuotės reikalavimus galite rasti čia.


Kaip savitarnoje užregistruotą bei apmokėtą siuntinį išsiųsti paštomate?
Užregistravę siuntinio duomenis bei tinkamai jį paruošę eikite prie artimiausio Omniva paštomato. Pagrindiniame liečiamojo ekrano meniu pasirinkite „Privatus klientas“ arba „Siųsti siuntą“-> „Anksčiau užregistruota siunta " ir sekite nurodymus, kad įdėtumėte siuntinį į paštomato skyrių.

Siuntos duomenis užregistravau bei už siuntimo paslaugą jau sumokėjau savitarnoje. Kodėl išsiunčiant siuntą paštomate manęs vėl prašo sumokėti?
Greičiausiai pagrindiniame paštomato meniu pasirinkote "Siųsti siuntą". Ši funkcija skirta registruoti siuntinių duomenims bei apmokėti už siuntimą vietoje prie paštomato. Jei savo siuntos duomenis jau turite paruošę savitarnoje, pagrindiniame paštomato meniu Jums reikia rinktis " „Privatus klientas“ arba „Siųsti siuntą“-> „Anksčiau užregistruota siunta".


Kaip galiu sekti dabartinę siuntinio buvimo vietą?
Savo siuntinio buvimo vietą bei įvykius galite sekti www.omniva.lt svetainėje įvedę siuntos numerį laukelyje "Siuntų sekimas" kiekvieno puslapio viršuje arba paspaudę gautą nuorodą el. paštu užregistravus siuntinį.

Ar Omniva paštomatai veikia visą parą?
Omniva savitarnos siuntų terminalai veikia 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Todėl juose galima išsiųsti arba atsiimti siuntas bet kuriuo paros metu.

Kaip išsiųsti siuntą per paštomatus?
Siuntų duomenis galite registruoti www.omnivasiunta.lt savitarnos sistemoje. Jeigu visus duomenis suvedėte bei už siuntimą apmokėjote savitarnoje, atėjus prie paštomato beliks siuntinį įdėti išsiuntimui: pasirinkite „Privatus klientas“ arba „Siųsti siuntą“-> „Anksčiau užregistruota siunta“, nuskenuokite jau turimą etiketę arba atsispausdinkite siuntos lipduką ir įdėkite siuntą į atsidariusį siuntų terminalo skyrių.

Kokie yra paštomatinių siuntų dydžiai?
Minimalūs siuntos matmenys turi būti: 2 cm x 9 cm x 14 cm
Omniva savitarnos siuntų terminalų skyrių dydžiai yra šie:

S – 9 cm x 38 cm x 64 cm
M – 19 cm x 38 cm x 64 cm
L – 39 cm x 38 cm x 64 cm

Kokio svorio daiktus galima siųsti siuntų paštomatu?
Per paštomatą siunčiamos siuntos svoris negali viršyti 30 kg.

Ar lengva ir didelė siunta yra brangesnė nei maža ir sunki?
Siuntimo kaina apskaičiuojama pagal pasirinkto skyriaus dydį, todėl 30 kg sverianti S dydžio siunta yra pigesnė, nei 5 kg sverianti L dydžio siunta.

Kodėl manęs prašo vėl sumokėti, nors už siuntą jau sumokėjau savitarnoje?
Greičiausiai pagrindiniame paštomato meniu pasirinkote "Siųsti siuntą". Ši funkcija skirta registruoti siuntinių duomenims bei apmokėti už siuntimą vietoje prie paštomato. Jei savo siuntos duomenis jau turite paruošę savitarnoje, pagrindiniame paštomato meniu Jums reikia rinktis "Privatus klientas. Anksčiau paruošta siunta".

Ar galiu prie paštomato užsakyti papildomas paslaugas?
Deja, ne. Papildomos paslaugos (atsargiai, patvirtinimas siuntėjui SMS) gali būti užsakytos privataus kliento savitarnos sistemoje formuojant siuntą; dar daugiau papildomų paslaugų teikiame sutartis pasirašiusiems klientams verslo klientų e-paslaugų svetainėje.

Kaip tinkamai supakuoti siuntinį?
Siuntiniai turi būti supakuoti ir paruošti laikantis Omniva siuntų pakavimo taisyklių. Daugiau informacijos apie pakuotės reikalavimus galite rasti čia.

Ar paštomatu galima siųsti siuntas į kitas valstybes? Kiek kainuotų tokių siuntų siuntimas, ar toks siuntų išsiuntimas atliekamas taip pat?
Šiuo metu formuojant siuntas prie paštomatų, siūlome galimybę siųsti siuntas Lietuvoje, į Latviją ir Estiją. Formuojant siuntinius savitarnos sistemoje, galima užsakyti siuntų siuntimą į daugiau ES šalių. Formuojant siuntas per omnivasiunta.lt puslapį galimas siuntimas tik Lietuvoje.

Kaip atsispausdinti siuntos etiketę? Ar turėsiu galimybę atsispausdinti lipduką prie paštomato?
Registruodami siuntos duomenis savitarnos sistemoje galite pasirinkti, kaip gausite siuntos etiketę. Jei neturite spausdintuvo ir negalite atsispausdinti adreso kortelės, pasirinkite galimybę savo siuntos lipduką atsispausdinti prie siuntų terminalo. Tokiu atveju gausite SMS pranešimą su savo siuntinio numeriu, kurį suvedus paštomato ekrane („Privatus klientas. Anksčiau paruošta siunta“ → „Įvesti SMS žinute gautą kodą“) ARBA „Siųsti siuntą“ -> „Anksčiau registruota siunta“ paštomatas atspausdins siuntinio lipduką

Paštomatas neatspausdino lipduko mano siuntai. Ką daryti?

Galite nedvejodami įdėti siuntinį į atsidariusį skyrių – jei ant pakuotės nebus etiketės su brūkšniniu kodu, kurjeris siuntų surinkimo metu turi galimybę pakartotinai ją atspausdinti bei užklijuoti ant Jūsų siuntos.

Ar galiu į vieną skyrių įdėti kelias siuntas?
Privatus klientas į vieną skyrių gali įdėti tik vieną siuntą. Sutartį su Omniva sudaręs verslo klientas gali į vieną skyrių įdėti daugiau siuntų.

Ar galiu pats pasirinkti paštomato skyrių, į kurį įdėsiu siuntą?
Prie paštomato pačiam pasirinkti spintelės negalima. Galima pasirinkti tik skyriaus dydį. Pasirinkto dydžio spintelė atsidaro automatiškai. Be to, nėra jokio skirtumo, į kurią spintelę įdėsite savo siuntą, nes, kai ji bus pristatyta į kitą paštomatą, siunta tikrai nebus įdedama į tą patį skyrių.

Kaip atsiimti siuntą iš paštomato?
Gavę SMS pranešimą iš Omniva su šešiaženkliu durelių atidarymo (siuntinio atsiėmimo) kodu, eikite prie nurodyto paštomato. Pagrindiniame liečiamojo ekrano meniu pasirinkite "Atsiimti siuntą" ir suveskite kodą, gautą SMS. Patvirtinus kodą, automatiškai atsidarys paštomato skyrius, kuriame yra įdėtas Jums skirtas siuntinys.
Jeigu pasirinkote galimybę už prekes atsiskaityti atsiėmimo metu, po atsiėmimo kodo patvirtinimo bus aktyvuota mokėjimo operacija. Sėkmingai atlikus apmokėjimą banko kortele, automatiškai atsidarys skyrius su Jūsų siunta.

Per kiek laiko turiu atsiimti siuntą?
Siuntiniai paštomate laikomi 7 kalendorines dienas nuo siuntos pristatymo į paštomatą momento. Pristačius siuntą į paštomatą, gavėjas iš karto gauna SMS panešimą apie atvykusį siuntinį, kuriame taip pat nurodyta data, iki kada galima atsiimti siuntinį.

Kaip rasti paštomatą nurodytu adresu?
Visus Omniva paštomaus su adresais ir tiksliu stovėjimo vietos aprašu galite rasti mūsų žemėlapyje.

Ar Omniva paštomatai veikia visą parą?
Omniva savitarnos siuntų terminalai veikia 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Todėl juose galima išsiųsti arba atsiimti siuntas bet kuriuo paros metu.

Paštomate suvedus durelių atidarymo kodą iš SMS rašoma, kad kodas neteisingas. Ką daryti?
Patikrinkite, ar stovite prie teisingo paštomato. Siunta pristatoma tik į tą paštomatą, kuris nurodytas SMS.
Įsitikinkite, kad 6-ženklį durelių kodą vedate lietimui jautriame paštomato ekrane, meniu pasirinkę "Atsiimti siuntą".
Įsitikinkite, ar nevedate jau panaudoto kodo (galbūt šią siuntą jau atsiėmėte anksčiau).

Jei vis tiek nepavyksta atsiimti – susisiekite su mumis.

Ar man reikalingas asmens tapatybės dokumentas, atsiimant siuntą?
Siuntos atsiėmimas yra itin paprastas. Siuntai atsiimti užtenka įvesti SMS pranešimu į mobilųjį telefoną arba ir į el. paštą gautą šešiaženklį durelių kodą, todėl dokumentas jums nėra reikalingas.

Ar siuntiniai iki 30 kg telpa Jūsų terminaluose?
Siuntiniai iki 30 kg puikiai telpa mūsų paštomatuose. Svarbu, kad siunčiama siunta atitiktų paštomatų skyrių dydžių reikalavimus.

Kaip galiu atsiskaityti už sukurtas siuntas?
Už siuntą galima saugiai apmokėti per Lietuvos bankų nuorodas (Swedbank, SEB, Nordea) ir banko kortelėmis (Visa, Mastercard, Maestro).

Mokėjimas atliekamas saugioje Maksekeskus AS paslaugų teikėjo mokėjimo aplinkoje, esančioje už omnivasiunta.lt ribų. Omnivasiunta.lt svetainė neturi prieigos prie Jūsų banko ir kreditinės kortelės duomenų.

Apmokėję siuntą įsitikinkite, kad spustelėjote mygtuką „Grįžti pas pardavėją“.

Kada gausiu pranešimą, kad jau galiu atsiimti savo siuntą? Ar siuntėjas taip pat gaus pranešimą?
Kai tik kurjeris pristatys jūsų siuntinį į pasirinktą paštomatą, Jūs gausite SMS pranešimą su 6-ženkliu atsiėmimo kodu. Standartiškai siuntėjas nėra informuojamas, tačiau jis gali užsakyti papildomą informavimo paslaugą e-savitarnoje (tokiu atveju siuntėjas gaus SMS, kai siunta bus sėkmingai atsiimta iš paštomato).

Ar gali gavėjas atsiimti iš Omniva paštomato siuntą be mobiliojo telefono?
Deja, ne. Būtinoji siuntimo per paštomatus sąlyga yra gavėjo informavimas SMS žinute apie atvykusį siuntinį. Neturint mobiliojo telefono, Omniva paštomatų paslauga naudotis neįmanoma.

Ką daryti, jei mano SMS žinute gautas kodas yra ne 6-ženklis, arba sudarytas iš raidžių?
Siuntos atsiėmimo kodas Omniva atsiųstoje SMS žinutėje visuomet yra tik 6-ženklis skaičius. Jeigu Jūsų SMS pranešime nurodytas kodas su raidėmis, tai greičiausiai tai yra Jums adresuotos siuntos registracijos numeris. Jis skirtas tik sekti siuntos dabartinę buvimo vietą mūsų svetainėje. 

Pagal siuntos sekimo duomenis siunta jau pristatyta į paštomatą ir SMS pranešimas jau išsiųstas, tačiau jokio SMS negavau. Ką daryti?
Susisiekite su siuntos siuntėju. Gali būti, kad siuntėjas, registruodamas siuntinį Jums mūsų sistemoje, suklydo nurodydamas gavėjo telefono numerį. Mes visuomet galime persiųsti SMS į teisingą telefono numerį, tačiau tai galime padaryti tik siuntėjo pageidavimu.

Ar galiu grąžinti netikusias prekes siuntėjui per Omnivasiunta.lt?
Deja, gauto siuntinio į paštomatą grąžinti galimybės nėra. Visais atvejais prieš grąžinant prekę rekomenduojame susisiekti su siuntėju ir pranešti apie savo ketinimus.

Rekomeduojame, registruoti grąžinimą kaip naują siuntą

Kada mano siuntinys bus paimtas iš paštomato ir pristatytas?
Siuntas iš paštomatų surenkame ir pristatome pagal nustatytą paštomatų aptarnavimo grafiką.

Ar galiu adresuoti siuntinį į tą patį paštomatą, iš kurio noriu išsiųsti?
Be abejonės, taip. Nepaisant fakto, jog siuntinys adresuotas į tą patį paštomatą, siuntinys bus surinktas iš paštomato ir pristatytas pagal aptarnavimo grafiką.

Kas nutiks, jei neatsiimsiu siuntos per 7 dienas?
Per saugojimo laiką neatsiimtas siuntas grąžiname atgal siuntėjui. Pratęsti siuntos saugojimo paštomate laiko nėra galimybės, todėl jeigu norite gauti savo siuntinį, rekomenduojame susitarti su siuntėju dėl pakartotinio siuntos siuntimo.

Ar mano siuntinys paštomate bus saugus?
Paštomatai pagaminti iš tvirto metalo, todėl jį pažeisti yra tikrai sudėtinga. Taip pat kiekvieną paštomatą stebi bent 3 vaizdo kameros bei suveikia signalizacija, jei paštomatą bandoma pažeisti arba atidaryti be leidimo.

Ar galiu paštomatais siųsti maisto produktus?
Paštomato skyriuose nėra temperatūros režimo reguliavimo, todėl skyriaus viduje sąlygos panašios į tuo metu lauke  vyraujančias sąlygas. Taip pat siuntiniai paštomate gali būti laikomi iki 7 dienų. Dėl to nerekomenduojame siųsti greitai gendančius, tirpius ar šalčiui jautrius maisto produktus. Visais atvejais siuntėjas pats atsako už šios rizikos įvertinimą bei teisingą siuntinio supakavimą laikantis siuntų pakavimo taisyklių.

Kada siuntų terminalai bus įrengti mažesnėse gyvenvietėse (kaimuose)?
Omniva siuntų terminalų tinklas plečiamas, priklausomai nuo klientų poreikių. Sekite mūsų informaciją internetinėje svetainėje ar socialinio tinklo Facebook profilyje, kuriuose visada pranešime apie naujus pastatytus terminalus.

Ką daryti, jeigu mano siunta dingo arba ji yra sugadinta?
Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo centru. Kaip įmanoma greičiau stengsimės išspręsti iškilusius nepatogumus.

Kada vėliausiai galiu kreiptis į Omniva dėl prarastos siuntos?
Apie dingusią siuntą turite pranešti ne vėliau kaip per 30 dienų nuo siuntos išsiuntimo.

Ką daryti, jeigu mano siuntinys jau išsiųstas, tačiau jo dar negavau?
Pristatymo terminai ir laikai įvairiose šalyse ir jų miestuose varijuoja. Išsamesnę informaciją apie pristatymo laiką galite rasti čia.

Ar kiekviena siunta turi turėti atskirą adreso kortelę (etiketę)?
Taip, kiekviena siunta privalo būti pažymėta atskirai. Siunčiant siuntas per paštomatus, vieną siuntą privalo sudaryti tik viena nedaloma pakuotė; kiekviena pakuotė turi turėti unikalų siuntos numerį. Jeigu siunčiate, pavyzdžiui, 3 pakuotes per paštomatą vienam gavėjui, turite registruoti 3 atskiras siuntas, po vieną etiketę pritvirtinti prie kiekvienos pakuotės. Viena siuntos etiketė gali būti naudojama tik vieną kartą.